V okamžiku realizace
projektu byla rychlomražená hotová jídla pro domácí trh
principiálně novým, revolučním výrobkem. Z tohoto důvodu,
aby se získala pozornost a zvýšila loajalita k nezvyklému
výrobku, jsme vypracovali koncepci, v níž by se jednoduchost
a rychlost přípravy těchto jídel spojovala s jejich lákavostí
a přirozeností jejich chutě. Tato koncepce se verbálně odrazila
v názvu Sytojedov. Velký výrazný logotyp měl získat pozornost
k balení a zobrazení jídel v jejich přirozené hotové
podobě mělo demonstrovat přírodnost a chutnost výrobků. Ve
svěžím a barevném designu brandu Sytojedov našla svůj odraz
vysoká komerční perspektivnost výrobku: ještě před tím, než
se výrobek v novém balení dostal na pulty, zvýšil se objem
objednávek o více než 250%
Pohodlnost, jednoduchost a rychlost přípravy, vysoké chuťové kvality a rovněž přirozenost a velký výběr výrobků této značky byly spotřebiteli vysoce oceněny doslova od prvních dnů jejich objevení se na trhu.
JULIENNE